Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje
Komary
Zabawki
PayPo
Easy Protect
 
Dostawa
PayPo
Twój koszyk jest pusty ...
  • ALL IN GAMES Arkadiusz Lisowski
  • Sklep Internetowy GadgetPoint.pl
    ul. Stary Kisielin-Pionierów Lub. 70A
    66-002 Zielona Góra
    REGON: 080030993
    NIP: 9730595140
  • E-mail:sklep@GadgetPoint.pl
  • Telefon799 881 888
  • Godziny działania sklepupn-pt 8.00 - 16.00
  • Kod QR - ALL IN GAMES Arkadiusz Lisowski
  • Przelewy24
alt
  • Ilość produktów: 480
  • Ilość promocji: 134
  • Aktualnie klientów na stronie: 26
  • Sklep odwiedziło: 571528 klientów
  • Sklep działa od: 27-09-2016

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje

 
  1. Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych (wadliwych) zakupionych w sklepie GadgetPoint.pl

     
  2. Reklamacja powinna zostać przyjęta i spisana w formie formularza zgłoszenia reklamacji lub przekazana przez Klienta na własnym arkuszu papieru (przekazana listownie na adres sklepu). Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie na adres sklepu:

    Sklep GadgetPoint.pl
    ul. St Kisielin-Pionierów Lub 70A
    66-002 Zielona Góra

    lub na adres e-mail

    sklep@GadgetPoint.pl


     
  3. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca się przedłożenie przez Klienta dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu – w szczególności paragonu (oryginału lub kopii), faktury VAT, potwierdzenia zawarcia transakcji.

     
  4. Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi (na wszystkie artykuły), lub na podstawie gwarancji (gdy artykuł posiada dokument gwarancyjny).

     
  5. Przy składaniu reklamacji Klient powinien wskazać: podstawę reklamacji (rękojmia/gwarancja), imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę zakupu, cenę zakupu, nazwę produktu, opis wady, datę/czas ujawnienia wady, swoje żądanie. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

     
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

     
  7. Reklamacje na podstawie gwarancji mogą być składane u gwaranta lub w sklepie, w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym.

     
  8. W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

     
  9. Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie gwarancji w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym (termin gwarancji określa gwarant). Karta gwarancyjna może być integralną częścią instrukcji obsługi lub oddzielnym dokumentem.

     
  10. Składając reklamację na podstawie dokumentu gwarancyjnego, Klient powinien dopełnić warunków w nim wymienionych.

     
  11. All In Games Arkadiusz Lisowski wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów z konsumentami w zakresie reklamacji towarów niepełnowartościowych w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823). W razie zaistnienia sporu wynikającego z niniejszej reklamacji lub pozostającego w związku z nią, konsument może skierować wniosek o wszczęcie postępowania do Inspekcji Handlowej (http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html), bądź wytoczyć powództwo przed właściwy sąd powszechny.

  Formularz zgłoszenia reklamacyjnego:

Zgłoszenie reklamacyjne
sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (jaki np. paragon); ............................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
....................................................................................................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru):
..............................................................................................................................................
11. Podstawa reklamacji (rękojmia / gwarancja): ..............................................................................................
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia
do niniejszego dokumentu dowodu zakupu ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)

Strona główna
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu